tisdag 13 september 2011

Fika i stugan och på Mandeltårtan.


Elsa fick då visa upp sig lekstuga för kompisen Ella. De hade som vanligt riktigt roligt tillsammans och leker mest för sig själva. Martina och jag kan prata bäst vi vill numera! härligt! Tjejerna fick sin fika i lekstugan och sen fortsatte de med alla möjlig lekar,v i hörde dem skratta och tjoa. De red på kvastar, handlade, var inne och lagade mat och diskade...



Målade i målarböcker och fixade med sina bebisar. Båda hette Emma.. Goaste ungar.


Vi var med när Sara, Chrille och Vilgot flyttade till sitt fina hus. Jens bar och slet. Elsa och jag var mest i vägen..;) Tog en tur till lekparken för att leka av Elsa lite och ge dem andra lite space...




På söndgen var vi till Ronneby. Vi hade blivit lovade lite plommon och så ville vi testa det relativt nya cafe Mandeltårtan som ligger i brunnsparken. En lite lagom utflykt. :)

1 kommentar:

jag_hannah@msn.com sa...

hej! Jag skriver ang en bänk som stod mot en svart vägg på din förra blogg sida. Jag googlade tv bänk och fick fram den nu undrar jag om du vet vad den modellen heter så jag kan hitta en sådan? mch Hannah