söndag 20 november 2011

En toppen helg!


Vår härliga helg inleddes redan på freagseeftermiddagen när Andreas och Linda kom till oss! Vi har inte setts sedan i somras och på tok för mkt har hänt sedan dess. Vi hade en liten present till dem. En liten flaska bubbel och en burk med fina ord om kärlek.


v 35 och vi tog lite kort. Jens skulle behöva längre armar!


Hela min fina familj!!


Puss på bebisen mamma!

Vi åkte en sväng till second hand där vi i vanlig ordning gjorde några fynd och efter en handling så fortsatte vi kura inne för vädret var inte så värst lockande. Vi har pratat och pratat och pratat lite till. Elsa sög sin morbror direkt i fredags och har inte släppt honom på hela helgen. Trots att vi inte setts på så länge är hon inte det minsta blyg inför honom utan älskar honom över allt!!


Mina fina!! Vi pälsade på oss och tog en liten promenad efter maten iallafall.



Kvällsmys i soffan. Elsa sitter givetvis hos Andreas.


Men somnade som kvällen innan i Lindas knä.


Jakten på den perfekta bordslampan fortsätter, detta är inte precis en sådan vi vill ha med för 30 kr är den en toppen lampa så länge. Färgen blev missvisande med blixt.



I en bilaga fick jag syn på små granar i glasburkar, det gillade jag.. testade att göra en egen...


En herrbetjänt köpte jag med på second hand. den ska nog inte förbli grön...


I dag har jag bakat. Nu står en burk med saffransbiscotti på hyllan över soffan.




I frysen finns nu minibiskvier och whoppis som är tänkta till adventfikat.




Favoritskåpet pryds nu av ett vitt hjärta av trä som vi fick av Andreas och Linda. projekt dockhus pågår och i dag har jag fortsatt måla det lilla köket och bättrat på innerdörrarna lite till. Väntar hem några vinster från tradera. Snart är det klart för loppan att börja leka! på söndag ska hon får se det för första gången!

1 kommentar:

Martina sa...

En herrbetjänt skulle även vi vara betjänta(!) utav sen vi äntligen fått tummen ur o tagit bort Ellas gamla skötbord. Fina bilder! Kram