lördag 10 oktober 2009

Helgbesök av mormor och morfar!!



I väntan på mormor och morfar på fredagseftermiddagen passade vi på att fika lite. Elsa fick en festis och klarade för första gången att dricka med sugrör!



Det blev middag när de kom och Elsa underhöll på sitt vis.



Lördag och vi begav oss ner till stan för att leta lite vantar mm och så blev det lunch på Åhlens. Elsa fick för första gången helt egen mat. Pannkakor med sylt och grädde.





Hemma blev det bus i rummet innan en fika och promenad runt byn.



Vad säger du morfar, att jag är fin i mina moccasiner.. jag vet!!


Lite småtrött efter att ha sovit i vagnen och myser hos morfar.
Morfar hjälpte oss att klippa Elsa. Det gick över förväntan!


Lite arg blev hon men när Jens gick ur rummet och jag satt och sjöng och Elsa fick ett kex så var det gladare miner igen och morfar kunde klippa klart!




Så var det middags dags igen och Morfar har fullt sjå med att hålla reda på all mat som inte ligger i tallriken.

Välling i soffan och nu är det godnatt för Elsa. I morgon är en ny dag och vi får ha mormor och morfar hos oss några timmar till!

1 kommentar:

Lottis sa...

Vilka fina bilder :-) Kul att se din goa tjej :-)
Jadu, mensen har fortfarande inte dykt upp... Lite brunt klegg och lite rosa, men inget mer... Just nu har jag ont mest hela tiden, och det har jag bara när mensen kommit igång ordentligt. Tycker jag mår illa av och till, men vi får väl se...
Huvudvärkskurering står på schemat idag, men nu blir det strax middag, spagetti och köttfärssås, smaskens för en ev gravid ;-) Ha det gott och tack för tumhållning :-) Kram kram