fredag 2 oktober 2009

lite från veckan..



I tisdags var det härligt väder ute så jag tänkte försöka fota elsa lite men hon ville bara leka en kort stund i sandlådan efter vi kom hem från dagis och sen ville hon in så så gick det med den foto sessionen!



Vis sitt bord med sina muggar och assietter.




Mycket att pyssla med lilla tosan vår!





Sylt till pannkakan och Elsa fixade röda slingor i håret på ett litet kick!



Onsdagen bjöd på fint väder och Elsa och jag hade en eftermiddag för oss själva. Vi gick till skogen för att fika och leka men det blev mulet och kallt så vi höll inte ur så länge.



Kex i skogen smakar extra gott. På kvällen gick jag och Jenny en långpromenad, det var underbart skönt ute och så härligt att komma hem efter och se det lysa ur våra fönster och få känna att där är mitt hus och där inne är min familj! Älskar ER!




I dag hade Elsa och jag en förmiddag ihop innan jobb och dagis. Vi lekte och fixade hemma innan vi handlade på väg till dagis. Elsa var bara en kortis på dagis i dag för farmor och farfar kom och hämtade efter vilan och jag lämnade innan maten precis! de hade haft en mysig eftermiddag och när jag kom hem vid halv sex hade Elsa ätit middag och var i full gång att köra slut på farmor!


Så stor du är lilla skatten min!!

Inga kommentarer: