söndag 17 oktober 2010

Mys och mys



Höstmys med tända ljus i mina små hus.



zinkhuset fick flytta in i köket, inte ska det stå i uterummet och frysa...




vi testade att elda i eldkorgen. Sprak och mysfaktor!!





i dag fick jag ett par timmar av underbar egentid med min älskade Em!





Vi bestämde möte vid bastasjö för att gå tipspromenad och fika! Vädret var underbart, men kallt!



En ängel bland höstlöven! Vackra!



Från en sten vid vattnet såg vi detta medans vi fikade på varm choklad!


MYS!!! tack min skatt för ett par timmar då jag bara kunde vara Anna!







2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag säger bra det... UNDERBART!!!
KRAM Camilla S B

Tessan sa...

Hej Fröken Anna!
Jag lånade en bild på slingan i Bastasjö till min blogg. Du kanske inte kommer ihåg mig men du hade mina barn Maja och Emil Ottosson (i alla fall Emil) för ett par år sedan =)
Hälsningar Therese