lördag 5 februari 2011

Bää Bää. svarat lamm.



En rätt tung arbetsvecka med en öförkylning på gång så nu är ifull blom avslutades med en härlig fredag. Ledig och Elsa och jag åkte ut till Maria med familj för att hämta fårskinn som vi beställt till mamma och gunilla. adet hade fötts nya så lamm på torsdagen.. de var så söta!

Vi hade några roliga och trevliga timmar tillsammans innan Elsa och jag åkte hemåt igen. Vi skulle ju hinna göra allt klart till mormor och morfar kom.




Middag tillsammans på kvällen!




I dag blev det en tur till second hand.. blivit lite av en vana nu på lördagar..;) Jag hittade ett vitrinskåp! Vi hann med en tur till stan också.. skulle ju handla present till linda som fyller till veckan!! Hittade två jättefina grejer, hoppas hon kommer gilla det!

Kaffe drack vi hemma och till det gjorde vi några minisemlor.. Elsa blir helt till sig men äter mest bara locket..;)



Lycka är när morfar läser så tokigt ur böckerna!!



Mitt nya skåp. Skulle ha en gammal skänk tänkte jag men fastnade för detta. Ska leta efter nya knoppar bara.


Fick en lampskärm av mamma, köpte ny ställning på secondhand som var lite smalare. Nya fina pärlhyasinter i fönstret. Mamma och jag har fixat iordning några av köksskåpen. hade ju plötsligt mera plats att fylla med saker!!

1 kommentar:

klok som en bok sa...

Vad fint skåpet blev! Jag hade också tänkt nya knoppar:-) Får nog se till att hinna dit innan dig på lördagarna i fortsättningen:-)
/Matildas mamma