måndag 16 maj 2011

åren går...

Födelsedagen har firats i helgen!
Mingel på altanen..vi blev tillslut 13 stycken. Så mysigt!
Finaste bror och finaste svägeska!!
Elsa visar V hur mans pelar ringspelet...
Elsa och farfar var först på plats vid bordet!
Sysslingarna fick kantplatsen att dela på. Vi v ille gärna ta elsas bestick.. det fick han inte!!
Elsa busar med Mattias och står på händerna.
Gotte på bordet och melodifestival på tv.. Elsa myser!
jag tillsammans med mina fina svägerskor!
mormor och morfar var kvar hela söndagen med och medans jens var på konfirmation hade vi en skön och mysig hemmadag tillsammans. Spelade spel. pysslade ute och gick på promenad.
Elsa och morfar bygger en kompost!
Moffa, det liknar en sandlåda nästan!
Färdig! Tusen tack säger vi som nu kan få mera ordning även nere i komposthörnet!
Elsa hjäper mig att göra tårtan på lördagseftermiddagen. Min duktiga lilla hjäpreda.
elsa och jens slet med gruset i veckan. Vi fick grus av Jenny och mattias som nu ligger vid sidan av vår altan, blev riktigt bra! Tusen tack!

1 kommentar:

Anna sa...

Hej!

Någon gång frågade du vart vi fått tag i vårt klaffbord, och jag vet inte sen om du fick tag i ett, men nu tänkte vi göra oss av med vårt. Det är några skruvar som behöver skruvas i och sedan ville du väl ha det vitt, och då får du ju måla det.

Men vill du ha bordet så får du dem!

Kram Anna