tisdag 14 juni 2011

Åhh mamma, vad jag blir glad!



Vad står det på lappen mamma??




Ska jag bli storasyster!! Ha ha åhh mamma, bebisen kommer bli så söt!! men jag vill se den, var är den? i magen?? men jag ser den inte..

Många tankar hos världens goaste tjej som i dag fick veta att hon ska bli storasyster till jul om allt går bra.




På posten kom det mest underbara halsband. ÄNGLAVAKT står det på ringen och så en vit ängel och en bricka med ELSA graverat på. Löfte om ännu en bricka när och om det blir aktuellt.
Tack Jenny!

Jag är för närvarande sjukskriven pga lågt sittande moderkaka som har blött lite. Ett par dagar på sjukhus fick jag spendera i slutet på maj. Men nu har vi hopp om att det ska gå bra och jag vilar så mkt jag kan och ser till att kunna leka det jag kan med Elsa när hon är hemma. Hon är på förskolan på dagarna, då jag inte kan lyfta henne och behöver vara lite still.


8 kommentarer:

Sofie sa...

Men åhh GRATTIS till bebisen i magen :)!!!! Vad härligt! Hoppas du snart är bättre och att moderkakan flyttar lite på sig. Hur långt gången är du? Jag blödde till vecka 16 med Lias av samma sak. Fruktansvärt jobbigt, mentalt framförallt. Jag hoppas det ordnar sig för dig med snart! Kram på er :).

Livetenligtlottis sa...

Du vet att jag är jätteglad för er skull :-) Och jag håller alla tummar och tår för att allt ska gå bra nu :-) Stor kram

Anonym sa...

grattis, från en som läser din blogg, Hoppas du mår fint Kram

klok som en bok sa...

Grattis och lycka till!

Matildas mamma

Camilla sa...

Grattis igen! ;)
Vad kul och spännande för Elsa att bli storasyster!! Underbart fint halsband!!
Håller tummarna för er massor, det vet du!!!!
Kramar från Camilla

Jenny sa...

Jag hoppas verkligen att jag får chansen att göra ytterligare en bricka.

Tänker på er!
KRAM

Madde sa...

Åh, vad kul, Grattis !! Kramar från kusinen Madde

Anna sa...

Nämen Grattis! Vad roligt! Och hur har jag kunnat missa det här!? Hoppas du mår bra och moderkakan flyttar sig uppåt allt eftersom

Många kramar Anna med blomterflickorna