onsdag 22 juni 2011

Midsommar dropin


Det bjöds på jordgubbstårta på eftermiddagen på förskolans dropin. Elsa hade ätit en liten bit innan jag kom, fick en liten bit till och sen ville hon att vi tillsammans skulle äta upp min bit..;)


Det var inte utan att tårtan gick hem hos unga fröken Fagö


Jag vill dansa lite,sa Elsa och sprang runt midsommarstången. Tidigare på dagen hade de dansat både små grodorna, små grisarna och små elefanterna. De har dansat farmors lilla kråka och mormors lilla kråka och raketen.


Kan du stå vid midsommarstången? Ja och skratta!



Åh jag har visst fickor.


två fickor hade jag visst!!


Inskolningsfröken M. Elsa tycker väldigt mkt om henne!



Här har vi gått in varje morgon de senaste två åren nästan. TORPET tack för oss, nu går vi vidare till storstugan. ( på andra sidan huset)



Köpte ansiktsfärg på Ica. I går var det en fjäril här hemma, i dag en liten katt. Vi skull åka och plocka jordgubbar, men väl framme fick vi vända, de var slut... snopet!
Blev midsommarhandling på maxi i stället.

Inga kommentarer: