tisdag 6 maj 2008

Panda



I går var vi och tog kort till tidningen. Elsa sov gott i sin vagn till det var vår tur. Då blev hon jättearg och ville inte alls ligga på rygg i Jens famn så kortet fick bli så här. Vår lilla groda trivs bäst när hon får ligga bröst mot bröst. Tycker jag ser groggy ut på bilden... vet inte vad jag ska skylla på.

Efter fotograferingen åkte vi in till stan och tog premiärglassen på glassiären. Det smakade smaskens, satt på en bänk i solen och Elsa sov i vagnen.

I morse ringde de från BLT och berättade att vi blivit utvalda att bli veckans panda i tidningen. Det är en av bebis bilderna som blir det varje vecka. Vi ska få en gose panda och sen blir vår bild på ett särskilt ställe i tidningen med lite mera text.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ni var ju jättefina alla tre! Edwin var jättearg på sitt kort *s* Kul med lite extra uppmärksamhet, och en fin panda till Elsa!

Anonym sa...

Jag tycker att ni alla 3 ser ut som en härlig mysig familj !!!
Kul med sån tur med att få en panda och xtra plats i tidningen hihi !! Kramen

Anonym sa...

Å, en jättebra bild ju!!
Grattis till "panda"
Kram Camilla o Emma

Anonym sa...

Godispåsarna har jag gjort själv genom att ta en cellofanpåse 16*16 cm. och sen skära till ett pappersark som jag sedan viker på mitten och sätter runt påsen upptill. Häftar fast med vanlig häftapparat.
Busenkelt och såå kul att göra =)
Kramen !!

Anonym sa...

Jättefint kort! Kul att få en gosepanda och att de skriver lite extra. KRAM!!!

Anonym sa...

Jättefint kort! Kul att få en panda och att de skriver lite extra om er! KRAM!