torsdag 29 maj 2008

Tiden rinner...

Tiden rinner i väg och jag hinner inte hälften av det jag skulle vilja. I stället får jag mkt tid med Elsa och det är ju inte det sämsta!





Förra veckan blev inte som jag tänkt, åkte på mjölkstockning medd hög feber och otrolig smärta. Besök på VC och provtagning visade på infektion så pencillin skrevs ut. Äter nu fram till söndag morgon. Elsa får tyvärr lite ont i magen av det men vi har klarat det bra ändå tror jag.





Jens har börjat riva i badrummet så nu är allt kakel borta från väggarna, ska det bara fraktas till Bubbetorp med innan han kan börja med gipset och sen kommer de firman och börjar själva renoveringen! Ska bli så härligt när det är klart.




Igårkväll innan sista målet så somnade Elsa en stund. Att en sådan liten kan ta så stor plats i sängen...gullunge!


Grattis mamma och pappa på er bröllopsdag! Hoppas kortet kommit fram!

3 kommentarer:

snöstjärna sa...

Jag kunde inte förstå mammor som sa att man skulle njuta för det går sååå fort. Men det gör det! Ändå fick vi två extra månader. Men ACK så fort det gått!! Lille Jordan blir ju snart 1 år!!! GAH! Så ... njut! =))

Anonym sa...

Åh vad jobbigt med mjölkstockning vännen, hoppas du piggar på dig! Håller med snöstjärna, NJUT, den här tiden kommer aldrig tillbaka! Och vilken söt liten tiger ni har!
Kramar

Anonym sa...

Ohhh vilken söt liten tigergoding ni har !!!
Men jobbigt det låter med mjölkstockning. Stackare !!
Kramis.