tisdag 8 juli 2008

Regler:- Beskriv först reglerna- Svara på alla frågor- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?-
  • gå upp i rimlig tid så jag var påklädd innan hantverkarna kom ( hann på minuten då de var en helv timme tidiga och kom redan halv åtta)
  • packa skötväskan med bra saker att ha med på IKEA
  • köra till IKEA
  • handla och ha en mysig dag
  • bada Elsa


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Då var jag 21 och var nog hemma på sommaruppeåll från universitetet i Växjö. Sommarjobbade nog på sjukhuset som lokalvårdare.

Ställen du bott på?

Bergsgatan och Laggarhultsgatan i Katrineholm
Seminarievägen, Framtidsvägen, Seminarievägen, Raskensväg i Växjö
Valhallavägen i Karlskrona
Tjädervägen i Rödeby ( Nu ska vi inte flytta mera!!)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär.
Betala av alla våra lån och unna mig saker varje månad
Öppna rejält sparkonto till Elsa
Nya bilar till oss båda
Renovera klart vårt hus och anlita folk till att göra allt tråkigt!


Jag väljer att utmana:
Lotta
Lottis
Martina
Camilla
Katarina
Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var mer än jag visste, roligt! :)

Anonym sa...

Klart! ;-)