söndag 14 juni 2009

jobb, jobb, fest, kalas, fest och hemmamys



Det harvarit mycket nu.Veckorna bara rusar fram och jag hinner inte hälften av det jag skulle önska. Nu tar jobbet mkt tid känner jag och längtar till semesterna då ja kan ägna familjen all tid.



En bild för att bjuda på mig själv..slingning av hår...

Vi har hunnit med att jobba, jobba, jobba och så hade vi midsommarfest på jobbet som blev så otroligt lyckad! Jätteroligt att se våra stora barn sjunga så tårana sprutar på fröknar och föräldrar och ge dem den här speciella dagen då de är som kungar och drottningar i sina kronor. Efter festen hämtade jag Elsa hemma och åkte vidare till Jenny och tjejerna för att Fira Amanda som blivit ett.






Fikar hos Amanda...







Leker i Amandas rum, ser ni så bra prickarna matchar Elsas klänning...







Busar med Jenny.




I dag har vi haft en behaglig dag, minst sagt. Elsa väckte mig vid sju.. men jag sa till Jens att han inte behövde gå upp med henne så vi låg kvar alla tre i nästan en halvtimme. Jensbestämde sig för att göra iordning Elsas tripp trapp och elsa och jag skulle ut och gå, köpa blommor. Men när vi gått en bra bit så kräks elsa utan anledning..så vi vände hem.. vet inte varför och hon har haft aptit både före och efter.. Hemma så förberedde jag poolen till henne medans hon vilade lite och sen plaskades det så det stog härliga till!






Hej hej på er!



Titt ut.



Projekt tripptrapp stol..slipade och målade delar till stolen ligger på tork...




Goaste kollegorna innan 80tals festen igår. Lördagen var till stor del en förberedelse till festen på kvällen. På förmiddagen var vi ute och gick med malin och julia men sen var det dags att göra sig fin... eller i ordning iallafall..;) Hämtade upp Jonna och Jörgen och fortsatte till jobbet där vi fixade till det sista, fick lite nagellack, och extra smink och spray i håret.

Vi gick i samlad trupp till festlokalen och hade 80tals musik i bandspelaren med oss. Festen var verkligen rolig. lite tipsrunda att börja med, frågor om 80talet givetvis.. sen var det mat och under maten passade vi på att göra vår show som vi övat på i ett par veckor, det blev en bejublad succe och vi kände oss väldigt nöjda.. tack tjejer!!
80 tals medly...
Huvud numret! Vi kan mycket mer...!! obs jackorna på golvet.. de var på till en början och for av i en mycket avancerad korografi...
Jag dansade mest hela kvällen sen tycker jag men några små avbrott för att hämta lite luft och så. Jag som valt att köra för att komma hem på natten körde hem både jennys och jonnas innan jag kom hem tillmin sköna säng vid två tiden.. inte många timmar på kudden men vad gör väl det..jag vaknade relativt pigg ändå och inte var jag bakis som jag kan tänka mig att några av de andra eventuellt kan känna av i dag..;)

3 kommentarer:

mia sa...

Tack för igår! Vilka stjärnor vi är!!! Jag slipper med bakis känslan idag för det blev bara 3cider under hela kvällen, känns skönt idag. Kram

mia sa...

...Ehhh förresten, tycker jag känner igen bilderna? :-)

Tessan sa...

ehh jag är inte bakis... inte det minsta! haha! ett skivbolag ringde mej idag och vill gärna spela in oss på en platta, jag sa att jag var tvungen att höra med er först!