måndag 27 september 2010

Världens bästa vänner!!

Vi har världens bästa vänner!! Det knackade på dörren... utanför står matrina och ella.. med sig hade de paket. Kläder och blöjor. Allt till elsa!

Ett helt paket med kakor!! Helt underbara!!!

Elsa blev jätteglad och har lekt och plockat massor med dem redan! Tusen tusen tack!!!!
Annars är statusen tokförkyld! massor med snor och hosta hos lilltroll. Kladdiga ögon har hon med.
jag har mitt lock för örat som jag ska prata med VC om vid kvart i elva och sen har jag återigen ont i mitt öga... snorar och hostar gör jag med! orkar inte mera nu!! Tredje veckan!!

2 kommentarer:

Martina sa...

Vad kul att det var uppskattat! Kram

Camilla sa...

Åh, vilket underbart paket!
Mycket fina kakor o tårta etc.
När Elsa lekt klart är paketet välkommet till Värnamo. Hi, hi, hi!!!
Krya på er!
Kram Camilla O Emma