torsdag 9 december 2010

Julgodis,pulkafärd och generalrep.

I tisdags kväll var det full action hemma hos Emelie. Vi gjorde julgodis, mös med Vilgot och hade det trevligt. Det blev tre sorters godis.



Choklad fudge med pecannötter i.


Rockey road


Lakrits kola doppad i chokladmed havssalt på.



I dag hämtade jag Elsa med pulkan från dagis. Solen sken och snön gnistrade...





Jag blir ju rädd för mig själv när det kommer till lokalsinne. Jag har verkligen inget! ut iskogen för vi för att kunna åka på snö och undvika de barskrapade gatorna. Det slutade med att jag helt färdig efter en lång skogstur med pulka som välte ett antal gånger.. kommer upp på vägen precis där de barskrapade gatorna började!! hade alltså gjort hela skogsturen i onödan..suck!! Men ett kluckande skratt från Elsa är värt allt!!



Hemma provade vi kläderna inför i morgon.. Elsa sjunger alla sångerna medrörelser.. sen blir ljuset för spännnade och hon snurrar på och av, på och av..

Inga kommentarer: