fredag 17 december 2010

Lite från veckan



I onsdags var Elsan och jag lediga. Vi hälsade på kompisen Axel och hans mamma och lillasyster. En mysig förmiddag med lek,bus, kiv och fika! Vi fortsatte till Maxi för storhandling inför helgen då vi ska fira jul. Det passade bra med en ledig dag så där mitt i veckan så vi hann med att uträtta lite saker.



På kvällen var jag ute med mina underbara jobbarkompisar. Vi började på Montemartre med middag och sen till varmbadhuset som vi hyrt. Två timmar avkoppling, ansiktsmask, julklappsbyte och mys!




Mysiga små hytter.




Elsa tycker om att måla med sina badkritor. Hon har målat med den röda kritan och detta är en katt Hon tittade på katten jag målat i svart till vänster i bild. Så berättade hon att hon skulle måla två ögon, en näsa, öron och svans till vänster. Ögon, näsa skyms i det blå. Min duktiga tjej!



I dag har hon hjälpt mig att baka. Det blev goda grejer till fikat i morgon!



Julklapps tillverkning...Mammas gener.. sitter och pysslar så glatt vid bordet!

Inga kommentarer: