söndag 16 oktober 2011

En vecka går fort.


Veckorna rusar iväg fast ibland känns de bara väldigt långa. I tisdags var det premiär för Jens att gå med på gympan med Elsa. Jag har för ont i fogarna för att klara det längre.Kullerbytta på gång. filmade även dem från sidan och lite roliga filmer blev det faktiskt.



Kullerbytta två.. Elsa behöver träna mer på detta med att få in huvudet..


Jens och Elsa har just kommit hem och på vägen hem från förskolan bestämmer Elsa att hon vill måla på staffli, sagt och gjort... här skapas det konstverk!




Ifredags kom mormor och morfar ner till oss. Vi hann träffas några timmar på kvällen och på lördagen åkte vi in till stan för att leta jacka till mig och för att Elsa och jag skulle på Mora träsk med Ella och hennes familj. Tjejerna var taggade till tusen!!


Artisterna har kommit upp på scenen.


Elsa och jag. Hon var lite trött men vid sångerna där man skulle upp och dansa och göra rörelser var hon i sitt esse. Vi harinte sett på mora träsk innan så det var mycket nya sånger. Hon har pratat mycket om det efteråt så jag tror hon gillade det.


Vi satt på golvet så vi kunde dansa med. Kul för Elsa.. mindre roligt för mina fogar... sådant får man ta ibland..


Söndagmorgon och vi gick till skogen för att visa alla roliga mossstenar som finns där.Här välter Elsa en rutten trästam.



Underbar sol i vår mossiga skog!!


huvudpersonen i helgen...det blir nyttigt att lära sig dela på uppmärksamheten framöver!





Morfar och Elsa på äventyr.

1 kommentar:

Jenny sa...

Låt henne klämma fast en ärtpåse eller liknande under hakan, då håller hon in huvudet automatiskt. :)