söndag 2 oktober 2011

Sytt, lekt och bakat...


I söndags tog jag tag i tyget vi köpte på Ikea för ett tag sedan. Det blev två hissgardiner av det. Tyvärr saknade jag stång att ha i nederkant men nu är även det fixat.


I tisdags var vi hemma hos Ella för att leka. tjejerna hade roligt en stund men när de bestämde sig för att måla i målarböcker blev det fel och efter det var det inget som riktigt blev bra, vi skulle passa tiden för gympan så det blev en rätt kort lekdejt vilket kanske inte gjorde så mkt just denna gång. Vi har bestämt att träffas en helgdag istället när vi kan träffas lite längre och hinna vara ute med.


Fredag hade vi också ledig eftermiddag så vi passade på att tvätta fönster, fika, handla och gå enr unda till skogen och klättra på mossiga stenar!


sommarvärme!!


Mina moppar...eller pom poms Dans pågår









Vi bakade bullar i dag. Inte så kul väder och Elsa är lite småförkyld.


Det är extra kul att pensla!!




I lördags var vi på stan. Började på second hand där jag hittade några kakformar och Elsa en hund, film och spel. På stan fick vi lite kläder fixat till Elsa och jag köpte tyg till kökssoffan. Många små rutor.. tyget gör mig glad! På lördagskvällen var jag hos Mia på utflyttningsfest tillsammans med kollegorna, en väldigt trevlig kväll!

1 kommentar:

Martina sa...

Det hade varit helt ok om du hade skrivit att Ella var världens sämsta kompis när ni var här. Det var hon ju.