onsdag 16 april 2008

v 40

I dag går jag in i v 40. En vecka kvar till uträknat födelsedatum. Fortfarande hemskt lugnt på värkfronten. Det enda som värker är mitt knä men det är ju inte detsamma.

Om en månad fyller jag 31. Då måtte väl bebis vara ute!!

Får finbesök till lunchen! Älskade E kommer förbi. Vi ska ev en sväng och kolla på kuddar med sen. Trevligt.

I går hade jag ju mera besök. Goaste E var här med mamma M. En supertrevlig eftermiddag hade vi. Testade stolen vi fått och E satt riktigt bra i den, när hon ville. *ler*
Stämplade upp lite av Ms stämplar i går, målat några av dem i dag. Synd att jag inte är någon målar talang bara.

Mormor, mamma och pappa har ringt under förmiddagen. Nyfikna! Har ju dessvärre inga nyheter att komma med. Hinner nog hämta soffbordet trots allt i morgon..;)

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för fikan! :-) Det var trevligt. Jag hoppas med att bebben tittar ut snart. Är ju nyfiken på vem det är därinne. ;-) Kramisar P.S. hur gott det än är med stekt fläsk o löksås så ska vi nog inte äta det på ett tag framöver. Bara så du vet... Hahaha...