söndag 17 maj 2009

Jobb, lite feber och kalas.



Ännu en vecka har rasslat förbi. Jobb, möte, stängning, promenader och fix inför lördagen. Vi har börjat stegtävlignpå jobbet och jag har försökt komma ut alla dagar. I´måndagsgick vi några från jobbet innan ett möte vi hade på kvällen och i tisdags tog jag med mig Jens och Elsa när jag kom hem från jobbet. I onsdags gick Mia och jag med stavar runt i Nättraby och i torsdags skulle det blibit en tur med Maria och Elsa med min elsa fick lite feber så det blev en runda själva istället. I fredags blev det en tur på rasten på jobbet och så blev det en hel del steg under turen på stan och efterföljade runda när vi kom hem iom att elsa somnat i bilen så lät jag henne sova vidare i vagnen direkt och då fick jag ju lite steg till!

Elsan har fått två nya tänder i veckan. En har kommit upp rätt långt bak i nederkäken..stor är den och den har nog gjort ont. Den andra är en av de fyra fram i nederkäken. Feber och gnäll hade vi i torsdags men sen har hon varit rätt ok, lite seg och så har hon fått en otäck hosta.



Våra små rohdedendron blommar så fint nu!



Födelsedag i går och jag började med att samla steg genom att klippa gräset. Ja efter fika på sängen med paket givetvis! promenad för att söva Elsa och sen fix inför fika vid tre.



Mamman och Elsa




och vi igen



Elsa visar Mikael blommorna


Maja kom och fikade, sara, chrille, jenny och linnea också. Tack för en trevlig eftermiddag och presenterna.

Kom mikael så går vi lite.


påkvällen grillade vi och jenny var kvar medoss. kollade melodifestival och tog det lugnt.


melon.. mums

2 kommentarer:

Anna sa...

Grattis! Hur många steg kommer du upp i?

Misen sa...

Grattis i efterskott till er båda! Kram!