tisdag 15 september 2009

Tisdagsmys



I dag har vi haft en mysdag hemma. Elsa är ledig från dagis ( Planeringsdag) och jag är hemma med henne. Vi fick besök tidigt av Amanda och mamma Jenny. De hade lämnat storasyster på dagis och kom direkt hit. Vi lekte och fikade och sen tog vi en promenad i det underbara vädret
innan de var tvugna att åka igen för att hämta syster.

Elsa sov i vagnen och jag packade en väska med kaffe, vatten, kex och frukt så gick vi till skogen för en picknick. Elsa sov gott i vagnen så jag hann dricka mitt kaffe i lugn och ro innan hon vaknade.



Fika bland blåbär och ljung.




Vår lilla toker..




sitter på en sten och fikar.



Hej mamma!




Kex smakar så gott iskogen!


Lustig min!!

Att kolla på ett barr kräver koncentration!



Nya fina sandbordet är på plats! tack farfar!



Jag är inte bekväm alls.. smidigt att man kunde sitta och leka vid bordet med! perfekt hjöd farfar!

2 kommentarer:

Martina sa...

Det här inlägget kan jag inte visa Ella för då kommer hon vilja åka till Rödeby o tjuva Elsas mössa. Haha... Var har du köpt den? Åhléns? Det vore ju helt klart nåt för Ella. Tack för alla tankar. Det är sååå tomt o tyst på kvällarna............ Kramisar

Misen sa...

Åh vilken härlig dag det blev! Så fina kort, särskilt det på Elsa bland blåbär och ljung.