fredag 1 januari 2010

2009-2010

Bäst 2009:

* fått lära känna Linda
* allt underbart vi fått uppleva tillsammans med Elsa.

Sämst 2009:
* sjukdom och dödsfall i familjen
* för lite tid till vänner under hösten då vi varit mkt sjuka

2010

Hoppas vi nu ska bli ett toppenår. Love kallar de året i stockholm pga kungabröllopen. Jag hoppas på mycket kärlek runt omkring mig, jag hoppas på bröllopsklockor, ringar i massor och givetvis bebisar. Nya vänner, gamla vänner, nygamla vänner. Jag önskar att alla de mina får må bra och hitta rätt i livet. Jag hoppas att vi kommer träffa våra familjer massor, våra vänner massor och få massor av tid tillsammans med Elsa och bara med varandra. Jag hoppas vi ska hitta en bra balans i renovering, egentid och jobb. Jag hoppas att mitt simkort ska användas flitigt.

Inga kommentarer: