fredag 29 januari 2010

On,t det gör ont!



ute gnistrar det i snön. Det är vackert, det värmer i hjärtat.



Mitt hus..Jenshar slitit hela förmiddagen med snön. Själv har jag varit inne och tyckt synd om mig själv. Jag har återigen fått nya förkylningssymptom, nu verkar det som allt ska börja om igen.. sen 14 december.... kom igen...nu räcker det!! Ringde VC men de tyckte jag skulle avvakta och se hur det blir i helgen och om jag fick för ont i örat så skulle jag ringa jourläkaren.. det var ju därför jag ringde VC så jag skulle slippa ringa akut i helgen... bröt ihop...tack och lov för mitt yrväder som kommer och lägger handen på min panna och sägaer Nää..mamma,. nää




Min ena amaryllis som inte alla förstår att julen är slut.. Massa underbara knoppar på väg!!



Stolsdynorna som vi köpte på Ikea för två helger sen. Tycker om!






Prydnadskudden i kökssoffan..tycker om!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, stackars dig! Jobbigt när inte VC tar en på "allvar". Hoppas det blir bättre snart!
Vi mår liiite bättre i dag.
Kram o krya på dig
Camilla i Vmo

Jenny sa...

Stackare.. hoppas det ger med sig snart!

Stor kram