söndag 31 januari 2010

Lite bilder



Farmor skickade över några bilder. Elsa hemma hos dem lekandes med bondgården. Gissar att någon ligger på sidan på golvet, då brukar elsa genast lägga sig likadant!



Bild från julfikat hemma hos gammelfaster Irene. Elsa och pappas kusin Ottilia.




Mat att sy av fleecetyg, önskar jag var duktigare att sy själv, en start är ju attlaga maskinen.





Jag önskar mig ett sådant här hus i vitt eller zink.







Status i sjuka familjen:

Elsa har varit pigg sedan i torsdags men är rätt kinkig med maten. rastlös då hon har haft en trött och sjuk mamma hemma

Jag har nu blivit av med det halsonda och värken i örat. har istället haft magsjuka natten till lördagen och varit rätt sliten efter det. i dag försvann smak och lukt med..har känningar uppåt bihålorna och så täppt givetvis... I dag har jag varit mer påverkad av magsjukan än igår faktist men det beror väl på att jag inte ätit så mkt. Mådde rätt dåligt på efterimddagen men nu känns det lite bättre och gud vad man uppskattar det!! Har en kort dag på jobbet i morgon med planering så jag hoppas kunna gå.

I dag var det bröllopsmässa i Ronneby, faster var med och gick modell som brud och det var verkligen tråkigt att vi missade det. Farmor var söt och skickade bild på henne och hon var så fin!! Vi missade även ett me and I party i kväll hos min kollega. Hade verkligen sett fram emot det, Elsa skulle följt med och kunnat leka med lilla Wilma men men..vad gör man.

Jens är och spelar bandy, hoppas det har gått bra och han får fortsätta att må bra! Nu räcker det med sjuklingar här hemma!

Inga kommentarer: