fredag 1 januari 2010

Nyår



Nyårsafton började vi med en jättemysig lunch hemma hos goaste Linda. Elsa fick låna en massa leksaker som fanns i en påse.




De bjöd på lax, potatis, sparris och sallad. Mumsig frukt coctail och glass.




Elsa pausar med lite äpple på mattan vid tv:n.




Nyårsmiddag. Elsa och jag blåser i våra tutor.



God middag med rådjursadel, hasselbackspotatis och god sallad.




Elsa och hennes mormor.





Elsa och hennes morfar.


Vi hann med att spela lite spel också innan klockan var tolv



Vackra snöträd!








Jag och min älskade man! Gott nytt år!



Jag och min älskade pappa!



Nyårsdagen och vi har vairt och åkt pulka.



Elsa drar pulkan hem.



På eftermiddagen var vi hemma hos gammelmormor och fikade. Mysigt!

Mormor och Martin.


Martin, Andreas och Linda


Elsa och gammel mormor
Vi tjejer hjälptes åt att diska efter fikat.

Elsa älskar att diska


På kvällen hade vi lite middag hemma hos mamma och pappa och mamma delade ut paket.. pojkarna fick förkläden och Linda och jag örhängen. Goaste mamman! Mamma själv fick födelsedags present av oss eftersom vi inte är hemma när hon fyller.


Lite pussel


och lite morbror mys.

Inga kommentarer: