måndag 15 mars 2010

Tjejhelg i lammhult och så febrig Elsa



Elsa badar med sin nya docka.. vi kallar henne Alva i bland och Essa ibland.



Jagåkte t ill lammhult tidigt i lördags morse. Träffade gamla pluggkompisar från Växjö.En super trevlig dag som gick alltför fort. Jag stannade kvar och Maria och jag tog en långpromenad innan vi bänkade oss framför melodifestival. En mysig kväll och eftersomjag stannade över natten hann vi med en lång frukost och lånpromenad i solen på förmiddagen. Vi avslutade med en fika i solen på deras trädäck. Tusen tack för allt i helgen!




Goaste katterna.






Långpromenad i solen!


Hemma igen så mötte jag Jens och Elsa som just kommit hem från farmor och farfar i nybro där de varit under helgen. Någon timme efter att vi kommit in så började Elsa gnälla och det visade sig att det var feber. Så i dag är vi hemma.. får se vem som tar det i morgon, vi har båda saker vi känner att vi måste vara på jobben för. jag har kortast dag, ställer nog till det minst...

1 kommentar:

Martina sa...

Jaså, ni var oxå i Lammhult i helgen?!? ;-) Gick ni "Udden-rundan"? Såg ut så på bilden. Isåfall är det troligt att ni passerade mina föräldrars hus... Jag såg inte er iaf. Många Krya-På-Dig-Kramar till Elsa!