söndag 6 mars 2011

Sooool





Underbar solig helg. Vi har passat på att ta två långa promenader. En i lördags då vi gick på nya vägar här i Rödeby. jag var en snabb sväng till Second hand men hittade inte så värst mycket. jens slipar vårt köksbord och Elsa och jag har försökt roa oss själva.Men på promenaden fick vi med oss pappan med! I dag tog vi sällskap av jenny och Axel på vår promenad och vi var ute länge, härligt!!











På förmiddagen började jag sy en kudde av gamla lakan som jag köpt tidigarepå second hand. Det var inte så lätt med hjälpredan jag hade men efter middagen så satte jag mig igen och då gick de bättre.


Så var denna helgen över..vi har haft det väldigt skönt, sett på en del skidor, fixat och pulat och i morse började vi dagen med en ägg frukost framför tv:n och vasaloppet. Elsa tyckte det var bra konstigt att få sitta där och äta.. men så mysigt!



I morgon är det jobb och dagis igen. Elsa har inte varit där sedan förra onsdagen. Tror allt att hon längtar lite efter kompisarna.

Inga kommentarer: