lördag 26 mars 2011

Vår stad



Elsa klädde på sig själv i morse. Många lådor fick dras ut för att hitta favoritklänningen, trosor, tights, strumpor...



Vi åkte in till stan på fm. Jag fick kika på mitt fyndställe.. Second hand.. och sen tog vi en riktig långpromenad längs med vattnet runt hela stan. Härligt!!!




Vi såg en massa fåglar i vattnet, en hel del svanar till min förskräckelse.. jag har verkligen svanfobi.. en låg tom på gångvägen på stumholmen och lurade...





Dagens fynd. En urn kruka och så underlägg i nysilver tror jag. hittade sju stycken iallafall. Vi köpte även tre små kycklingar till Elsa och några ägg att pynta med i påsk...summa 50 kr!

har räfsat i dag med. Framsidan fick sig en omgång..;) Sopat stengången och uppfarten samt utanför tomten. Vårfint är det nu. Vill gärna ha några fler blommor vid verandan men vet inte vad..kanske tidigt för det mesta.

Inga kommentarer: