söndag 29 juni 2008

Fäjö vecka del 2



Far och dotter tar igen sig på sängen. Elsa tar ju flera pauser på dagarna och när vi varit i stugan har det varit på farfars säng hon har sovit. När pappa Jens kommit till stugan efter jobbet har han passat på att vila tillsammans med Elsan!



Elsa har ju många favoriter, en av dem är Emelie. Emelie har passat Elsa både på onsdagen och torsdagen när jag haft annat för mig... ( efterkontroll och hårfrissan) denna dagen var det ganska fint väder så det var solklänning och solhatt som gällde!



En annan favorit är ju såklart faster Jenny. Hos henne myser Elsa gärna. Här är det matdags.



Vår största favorit är ju såklart pappa Jens.



En av kvällarna i stugan var det så varmt och Elsa fick lite värmeutslag. Då var det extra skönt och tryggt att ligga i Syster Emelies knä och bli ompysslad och svalkad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt ni verkar ha det. Ella får kusinbesök imorgon. Kul! :-) Kramisar

Anonym sa...

länge sedan jag skrev här men nu måste jag visa att jag inte glömt dig. Vilka underbara bilder på er söta dotter och hon är ju hur mysig som helst. Låter som ni bara haft det bra när ni varit i farfars stuga. Kramar

Anonym sa...

Vad stor och lång Elsa har blivit,känns som han växer för varje nytt kort! Låter som ni har en härlig sommar!
Kram