måndag 25 augusti 2008

dagen efter




Vi är lite sega så här dagen efter! Fotat alla presenterna.

TACK
Mormor och morfar för guldhjärtat och tomtebobarnsset
Morbror Andreas för tårtspaden med gravyr
Gammlemomor för ramen
Gammel moster och morbror, sysslingar och mammas kusiner för halsbandet
Gammelfaster och farbror och mammas kusin för halsbandet.
Farmor och farfar för täcket
Faster Jenny och Mattias för Elsas fond och sparbössa och den fina barnkammarboken
Irene, Ronny och Andreas för det fina halsbandet och Hujedamej boken
Emelie, Sara och Chrille för mumin bestick och skål
Björn, Karin, Hedvig, Matilda, Ottilia och Alfred för det fina halsbandet





Elsa kollar in alla presenterna.. mina??



jaha det var ju roligt!! Fina!



Bäst jag kollar lite närmare, visar samtidigt min nya färdighet att ligga på mage med stöd av armbågarna, ifrån denna position kan jag from i dag rulla över på rygg!! Mamma vet inte till sig av stolthet!! Fast jag ska helst inte göra det i soffan säger hon, då kan jag nästan trilla ner på golvet.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt, jag missade först den sista bildtexten så jag tänkte precis kommentera att hon lyfter på huvudet, sen såg jag att du hade skrivit det! *s* Hon börjar verkligen bli stor, snart kryper hon väl också. :)

En liten försenad present kommer med posten snart (var ju tvungen att spana in vad hon redan hade fått ;))!

Kramar

Anonym sa...

Grattis tjejen till den nya färdigheten! Det är lika stort för dig som för mamma. ;-) Ella snorar lite, tittar länge på Elsa, ler o säger; "Mmmmmmm....". Kramisar

Anonym sa...

Oj vad mycket fint!
Vad duktig hon är Elsan, och så himla söt!! Vore så roligt att få träffa er, hör av dig om ni åker uppåt och har tid att stanna nån gång!
Du ser ju jättesmal och fin ut på bilderna!
Kram

Anonym sa...

Åh, vilka fina doppresenter Elsa fått! Hon ser nöjd ut på kortet! Hi, hi!
Duktig tjej som kan rulla över på rygg fr mage nu!!!
Kram Camilla

Helen sa...

Ser ut att vara en nöjd tjej när hon spanar in alla presenterna:)

Anonym sa...

Härligt med så många fina doppresenter. Hon är ju för söt! Ja, vi försöker att inte köpa för mycket i de små storlekarna, de växer ju så fort har vi hört! Ha en fortsatt trevlig kväll!