lördag 4 april 2009

Solen skiner himlen är blå, vad det är skönt att leva då...



På förmiddagen var vi ute på Fäjö för att hjälpa till att lyfta i båten. Elsa och jag gjorde inte mkt men vi var sociala. Elsa och hedvig tränar att gå.



Pappa Jens väntar på att putta i båten..




Pappas farbror har en traktor.. den var spännande. Elsa fick provsitta.





Titta på mig farfar!!



Så stolt att få sitta alldeles själv.



Med samarbete går det lätt.


Släkten är bäst.. Elsa omgiven av några av pappas kusiner.



Var hamnade jag nu??
Vi tänkte vi skulle tagit premiär glassen på glassiären men det var så rysligt mkt folk på stan så vi hoppade över det. Ikväll har vi haft grill premiär, det var mumsigt och jag bara älskar att tiden då man kan grilla har kommit. Hoppas grillen blir väl använd i år, det tror jag!

Inga kommentarer: