torsdag 11 februari 2010

Anna hjärta Jens



Vi har vänskapsvecka på jobbet. Pysslar hjärtan för glatta livet och har kompisövningar. Mysigt. Hemma måste vi ju med pyssla lite och i går fick Elsa hjälpa mig att göra vaniljhjärtan till jobbarkompisarna. Har bjudit på det i ett par år, det är ju tradition och jag tycker om traditioner!



Vi mätte och mätte... Elsa är väldigt nyfiken.




Att trycka i deg i former var svårt men degen var god tyckte Elsa så jag hade fullt sjå att hålla henne borta från den...





Av den sista degen gjorde vi en nalle..den blev så söt!

I kväll har vi haft besök av faster. Elsa och hon har lekt och så åt vi lite mat och fikade tillsammans med. På onsdag ska hon hämta Elsa på förskolan. Kanon!!

I morgon ska jag på stan och panikleta present till mannen min. Födelsedag och så alla hjärtansdag.. Ska faktiskt bli mysigt. Blir ett lugnt firande med bara familjen på lördagskvällen.

1 kommentar:

Martina sa...

Ser ju gott ut det där. Själva nöjde vi oss med den enklare varianten - snoddas/kärleksmums med hjärtanströssel på. Tack för det fina kortet förresten. Har glömt säga det... Trevlig helg o gratta Jens från oss. Kramisar