fredag 12 februari 2010

Elsa hjärta baka!



I dag kör vi hjärtan! Elsa hade med sig en liten present till sina goa fröknar på förskolan i dag. En aska med chokladhjärtan. Jag jobbade till tre och for sedan ner på stan för att hitta presenter till mina hjärtan samt en födelsedagspresent till mannen min. Blåst och snöpisk, halt och stressigt men jag fick med mig en del paket hem iallafall. Nästa anhalt var maxi.. där blev det matshopping i stora lass och sedan hem äntligen. Lite mat och så började Elsa och jag att baka pappans födelsedagskaka.



Elsa rör och rör..




Sen slickade hon vispen, det får man göra om man hjälpt till att baka!!

Nu tar vi lite kväll här hemma efter att ha städat lite. I morgon fyller Jens men han jobbar på förmiddagen så Elsa och jag får roa oss själva ett par timmar, sen blir det lite middag på kvällen med Jens föräldrar och syster med sambo. Mys.

Inga kommentarer: