tisdag 15 december 2009

Feber

Hemma med sjuk Elsa i dag. Hon hade feber i natt men på morgonen var hon piggelin, själv kände jag mig smått överkörd av något tungt men efter att panodil och zinova fått verka var även jag på banan igen. Elsa blev sedan rätt snabbt sämre och fick jättehög feber igen. Vi har mest suttit i soffan och när alvedon och ipren har verkat har Elsa rasat runt i högt tempo för att sedan bli jättehängig när tempen höjts igen.

Snön har fallit här i dag, det gjorde den när jag stog och slog in en massa julklappar. Härligt! Det kom paket på posten i dag. Ett till Elsa och ett till mig, vi tjuvöppnade dem redan nu och det var helt perfekta julklappar. Elsa fick två böcker. Björnen sover och Bä bä vita lamm. Jens och jag satt så sent som isöndags och kollade på nätet efter de böckerna, vi har två och tycker de är så fina och Elsa älskar dem. Nu kom det två till bara så där!! Sen fick Elsa även en skiva med banmusik! kalas! Jag fick en bok som verkar vara en typisk Anna bok! Tusen tack säger vi till Jenny!

I kväll har jag gjort kola, passade på när jens kommit hem och kunde ha Elsan lite.

I morgon ska jag försöka ringa lite samtal.. tycker inte om det. Jag som älskar att prata men allvarliga samtal till myndigheter och så gillar jag inte att ringa..

Dagens julpost:

Mormor Ingrid
Jenny Fo Vi säger tack tack

Inga kommentarer: