tisdag 3 februari 2009

Hemma mys

Jag hade tid för att kolla mitt blodtryck i går och det blåste och var kallt så Elsa och jag skulle ta bilen till Vc tänkte jag. Men Elsa blev trött och skulle bara ha hunnit sova en kvart så jag la henne i vagnen och gick istället. Tog med bilstolen så nu är den tillbaka lämnad äntligen. Mitt tryck var något högre än innan och det oroade sköterskan, hade inte min tina utan en annan jag aldrig träffat innan, jag fick en ny tid om två veckor. Själv är jag rätt nöjd att mitt tryck är lite högre för jag slipper min dagliga yrsel då. Får se vad de säger nästa gång.

När vi tränade på filten så lyfte Elsa rumpan igen men givetvis inte armarna samtidigt, men det är ju ett litet steg mot att ev kunna krypa. Gladast är hon nu när hon får stå mot soffbordet och banka på det! Som hon skrattar!





Pappan och Elsa busar. Hon är tokigt randig...;) Innan jag fick fram kameran skrattade hon så hon nästan kiknade, när jag väl fick fram kamerna började hon äta på jens istället...:)



Spegeln är så rolig! Men varför kommer du mamma och sätter dig där undrar Elsa?




Hej hej!

1 kommentar:

Camilla sa...

Tänk att speglar kan vara så roliga!! Emma håller med om det. ;)
Kram