onsdag 11 februari 2009

Snö

I natt har det kommit snö till blekinge, mycket snö. jag var ute och skottade första vändan vid nio när Elsa somnade för sin fm lur. en timme tog det och jag hann tom duscha innan Elsa vaknade. Lite mys och bus, lunch och sen gav vi oss iväg till baby cafet. Vi stannade på konsum och handlade lite innan. Tog bilen i dag, trist att vi missade promenaden hem med Julia men det var bara för mkt snö.

I dag har Elsa provat sina nya stumpbyxor som hon fick av Ella i alla hjärtans present i går. De passade ju bra till bamsetröjan hon hade sen innan efter Sofia.

Efter baby cafet så somnade Elsa nästan direkt när vi kom hem så jag slängde mig ut för att skotta igen för uppfarten var ju helt vit igen. Nu tog det vara en halvtimme men det var ju tack vare att jag skottat innan.

tokigt många bilder på min lilla tokfia! Hon skrattar och busar dagarna igenom!





Den mest fotograferade pannan...







busar i leksaks korgen..




Inga kommentarer: