fredag 7 augusti 2009

Sommarnes guldkorn.

Ibland kommer det över mig, den här totala lycko känslan och jag bara bubblar över av kärlek och lycka. Känslan kommer då och då och känns lika underbar varje gång. I sommar har den kommit många gånger...

Några av sommarens guldkorn:

  • Första fikan ute på Fäjö. Strålande sol, blankt vatten och vi hade en hel fäjö vecka framför oss samt hela semestern!
  • Allsång i Hoglandspark med Andreas och Linda. Riktigt mysigt.
  • Middag ute i stugan med våra syskon med respektive! Älska!
  • Minizoo på Borås djurpark. Jens, Elsa, jag och getterna. Ren och skär lycka från oss alla.
  • Korvgrillning på Borås djurpark. Hur mysigt var inte det med en liten grillstuga mitt i parken.
  • Se Idas bröllop på film, vi missade ju det när jag låg sjuk i bihåleinflammation.
  • En alldeles bara skön och härlig dag med Patrik och Maria och sötnosen Erik
  • Skön kväll i uterummet med mat och jordgubbar med kusin Karin.
  • Mammas min när vi kom till Katrineholm i nya bilen!
  • Dagen med mamma då vi var på djulö och 4h gården.
  • Kvällspromenaderna i katrineholm!
  • Elsas första stadiga steg!!
  • Glassen vid vattnet i kalmar då jens och jag bara var.
  • Dagen på stranden med picknick.
  • En söndagskväll med våra respektive föräldrar, grillat, prat och snigeljakt.

Inga kommentarer: