söndag 22 mars 2009

Söndag

I dag var inte solen lika härlig, dold bakom moln.. Tog en promenad i spåret efter frukost med Gunilla och Elsan. Natten var allt annat är rolig med en täppt Elsa som inte sov mer än en timme i taget och som vid tre till fyra var uppe hos farmor och farfar som sov i soffan i vardasgsrummet. Jens och Bengt har spikat tak i dag. hann två tredjedelar iallafall vilket känns bra. Jag har varit och köpt mera jord och annars har jag pysslat inne med tvätt, mat och Elsa.

Elsas näsa rinner och rinner och hon har börjat hosta lite med, jag har ont i halsen och är TRÖTT. Blir ingen tur till Lammhult i morgon som vi hade planerat. Riktigt synd men Elsa kommer inte orka och inte jag heller så som jag känne rmig nu iallafall.

1 kommentar:

Camilla sa...

KRYA PÅ ER!
Kramar