tisdag 31 mars 2009

Sista dagen på föräldraledigheten.

I dag har Elsan och jag haft vår sista hela vardag tillsammans på ett tag. Vi hade en lugn förmiddag där hon sov och jag skurade golv och plockade som vanligt. Vid halv ett var vi inne i stan och mötte upp Jonna och Truls. Elsa och Truls sitter så bra i dubbelvagnen så söta så man blir helt varm inombords.Efter en skön halvtimme i frisörstolen var så hann vi med en sista fika som goaste Jonna bjöd på! Tusen tack! Elsa och jag passade på att vara ute när vi kom hem, tog ut filten och bara var. Älskade unge vad jag kommer sakna dig om dagarna! Varit på jobbet i kväll på kvällsmöte.. helt otroligt att det är sig så likt efter ett år.. vad snabbt man kommer in i allt igen.









Lilla goa trollungen min, lilla goa trollungen min, jag tycker så mkt om dig och du är så fin, jag tycker så mkt om dig och du är så fin!! Lilla goa trollungen min, lilla goa trollungen min!


1 kommentar:

Jenny sa...

Hoppas att du har haft en bra första arbetsdag! Här har det varit underbart vårväder, man är verkligen lyckligt lottad som kan sola i tre timmar på betald arbetstid. :)

Kram!