torsdag 18 september 2008

Fina fredagen

Arla morgonstund... I morse ville inte damen sova något vidare länge... redan vid sex började hon prata med mig. Iom att vi delade säng i natt med så hörde jag ju minsta pip från henne och jag lovar att hon har röst resurser till att väcka den mest hårdsovande människan med.

Godmorgon hälsar Elsa!

Mitt älskade pekfinger, vad du är spännnande! Glad att jag lyckades fånga Elsa när hon betraktar sitt finger!

Provade de nya igelkottabyxorna från Me and I men de är lite stora än så de får vänta några veckor. Men söta är de!

Det blev tillslut mormors stickade tröja och mössa och så gammelmormors raggsockor och vantar. redo för en promenad i det vackra höstvädret! Vi tog bilen till SKärva där vi mötte upp Jo ch T.

Har bytt vagnsleksak till tummen igen och det var ett kärt återseende!

Hösten är vacker!
Nu efter lunch och vila väntar barnvakt för Elsa och Ronneby brunn för oss föräldrar. En eftermiddag i poolen har vi tänkt oss. Gulliga och underbara E kommer och passar vår skatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni hade det skönt i badet. Vi har haft kusinbesök idag med mkt bus. Trevlig helg! Kramisar