söndag 7 september 2008

Söndag



Bilden är från fredagen men kom i dag via msn från Em.

I dag regnade det på förmiddagen så Jens golf blev framflyttad. Em kom och gjorde mig sällskap till lunchen, blev lax och bulgur...äter det ofta men det är gott! Nu slog det mig vad jag glömde, limesmöret...tyckte det saknades något, tog fram dressing...hihi


Regnet upphörde så vi tog en promenad efter maten. Kvavt men skönt att röra på sig. Hallon mousse blev det på em, nu är den slut så då behöver jag inte gå och vara sugen på den mera. Varit en toppendag och jag ser fram emot nästa dejt!
Nästa vecka åker farmor och farfar till Malta, ska vara borta i två veckor. Kom en förfrågan om ny bild på Elsan i går, klart de fick det.

Vi kommer sakna dem när de är iväg. Hoppas de får det bra! Hon är så liten på bilden Elsa, bara en månad gammal.

Inga kommentarer: