tisdag 16 september 2008

Vaccination



Myser på min fäll




Mjuk och skön.. visar upp mitt fina plåster!



Här visar jag även upp det mörka hår jag har kvar, en lock över ena örat...




Nu räcker det mamma, ta upp mig!! jag är arg!!

Nytt på Elsa- kan listan. I natt visade hon upp sin nya färdighet. Hon kan tuta entoningt...:) Jätteroligt att hon lärde det sig kl 03 00 i natt och blev så fashinerad av det att hon höll låda mest hela tiden efter det. Hon inspekterar sin hand och sitt pekfinger mkt. Det är väldigt spännande och kan göra så många saker. I natt jämförde hon sin hand med min...



I dag har vi hängt här hemma på fm, plockat och donat. Vädret har varit lustigt, ömsom sol ömsom regn. I väg och vaccinera vid ett. Vägde och mätte. 8370g och 67cm kom vi upp i i dag! Hon följer sin kurva! Har ju en alldeles egen...en något högre. Sen var det dags för sprutan, hon blev något koncentrerad strax innan som om hon kände på sig att det inte var bara gos på gång. När sprutan väl var i benet så rämnade hela Elsan och gav upp ett jätteskrik! Men det gav med sig så fort jag tog henne i famnen.


Kom ett paket på posten till Elsa och mamman i dag. Från mormor i "norr".


En fin röd och vit randig mössa!


Och så en stickad tröja och mössa!
det var även en klänning till Elsa i paketet och en tröja till mamma! Tusen tack säger vi!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt det ser ut där på fällen! Fast det syns verkligen att hon är aningens missnöjd på sista bilden. ;)

Kram!

Anonym sa...

Kolla in http://www.uppdragbarn.se/skriv-om-oss/ och länka du med!

Kram