måndag 15 september 2008

Helgen



Vi var som vanligt på helgen runt och ordnade med saker till badrummet. Denna helgen var vi och bytte toapappershängaren och sen tog vi vägen förbi Ronneby... var nyfikna på bygget. Stort är det och fint kommer det säkert att bli.




Elsa provligger fårskinnsfällen som vi plockat fram samt provar mössan som köptes innan hon föddes, nu är den lagom..;)
En långpromenad tillsammans hann vi med och så blev det en lugn kväll framför tv:n. Jens faster Y och kusin M kom förbi en kort sväng på kvällen för att läman ett litet paket till Elsan och hämta en stor låda med bebiskläder som går runt i familjen.




Elsa i nya kläderna från pappas faster Y

I söndags spelade pappan golf, Elsan och jag mötte upp L och M och L och E vid Rosenholm och så gick vi ett spår där. Lite kyligare luft har det blivit och det var stundtals rätt kallt men skönt på samma gång. Mkt uppför var det vilket var rätt jobbigt och i en backe fick vi bära M´s vagn.
Alla tre tjejer hade nya kläder på sig och var så fina så! Hemma slappade vi en stund och sen blev det mat och söndagsmys.
I dag har Elsan och jag varit på äventyr i Emmaboda. Vi har hälsat på A och lilla M. 10 veckor i dag. Så go. Aldrig varit i Emma boda och är ju inte känd för mitt lokalsinne direkt. Hittade dit men värre var det hem, hittade inte ut ur lilla samhället... hihi snurrade runt och lyckades köra åt fel håll när jag väl kommit ut ur samhället. Önskar mig en GPS!

Inga kommentarer: