tisdag 11 november 2008

I går var Elsa och jag inne i stan och fikade med några trevliga mammor som vi fått kontakt med via nätet. Var ett par trevliga timmar och vi avslutade stadsbesöket med att fynda på Lindex. Hittade body, klänning, pyjamas och en tröja till Elsan. Städade av huset och mös med Elsan. Vi fick hem sista delen till lekstolen med, den var trasig så Jens fick åka tillbaka med den för att få den lagad. Nu fungerar den!






I dag har vi varit hemma hos Truls och Jonna och fikat, skulle hämta tomteklänningen och lucia linnet som de köpt åt mig i Ullared. Blev ett par trevliga timmar, mysigt i höstrusket. Lite tvätt och fix och sen var den här dagen slut..vi hann med att provfotografera till julkorten igen.. Elsa vill inte som sin mamma...
Vattengympa på kvällen ochså har vi planerat och donat med några julklappar som vi ska ge bort. Pratat med personlansvarig på jobbet om när jag kommer tillbaka, blir första mars eller första april.. hoppas på april, det hänger på Jens jobb.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad mycket shopping på en gång. Hade de fått in något nytt? Känner mig lite snål nu, inväntar rean tror jag.

Anonym sa...

Jisses... Visserligen är det ju ännu några månader till mars men att du börjar planera för jobb igen, det är helt otroligt vad fort tiden har gått!

Ser fram emot julkortet. :)

Kram