lördag 15 november 2008

Sju saker om mig.

Vet inte hur man gör när man läknar till någon.. ska göra det enligt en utmaning.

Sju saker om mig som alla kanske inte vet var frågan...

  1. Jag har en egenritad oxe tatuerad på vristen. eller jag tror nog att jenny var med och ritade åt mig. ;)
  2. Har en känslig mage och är mest överkänslig mot lök och andra starka saker..
  3. Lider av lägesyrsel som en annan pensionär..Utlöses av stress och hastiga huvud förflyttningar, kan inte gympa pga den tyvärr.
  4. Är 1-7 lärare men jobbar som förskollärare och vill fortsätta med det.
  5. Är dåligt insatt i försäkringar och annat som har med ekonomi att göra.. och så gick jag ekonomiskt program på gymnasiet..;)
  6. ser med ett öga i taget, dvs har lite bekymmer med djupseendet..skyller på det när jag har svårt att parkera...;)
  7. Är väldigt närsynt och har två par glasögon, ett för läsning och ett för vardsgsbestyr.

Hihi har ju inte ett rätt!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Ellenova vägrar sitta helt plötsligt. Det är bara stå som gäller nu :). Men Adam ska hjälpa till så vi får ta det så snart vi hinner :).

Anonym sa...

Tror att jag redan visste allt. :)

Jag vet inte hur det funkar här på Blogger men på blogg.se finns det en länkfunktion i skrivfönstret (där du formatterar texten t ex), det ser ut som en kedja ungefär. Du markerar ordet du vill ska vara en länk och klickar sen på kedjan, där kan du fylla i länkens adress.

Kramar

Anonym sa...

Tycker du är toppen! Alla har vi våra skavanker. Kramisar

Anonym sa...

Det där med två glasögon känner R väl igen... Så klart du är välkommen i Simons galleri, inloggning kommer per e-post! Kram!