onsdag 12 november 2008

onsdag med sång och tut..






Randigt tema i dag!





I dag har inte varit en så bra dag för Elsan. Svårt att komma till ro och helst bara vara hos mamma. Hård i magen och har inte velat/ kunnat koppla av och sova.. Hon somnade när vi gick till baby cafet så jag tog en extra runda och villade bort mig i skogen runt kyrkogården, tur att det inte är längre än att jag kunde leta reda på en stig och ta mig rätt igen. På baby cafet var hon i sitt esse! Härligt det! Så mysigt i dag, lagom många och bara de vi känner sen innan. Tycker så mkt om min baby cafe grupp! Nästa gång skulle vi måla skallror.. men vi kan ju inte gå då... trist att vi missar det men desto mysigare att vi ska vara hemma i katrineholm då! Längtar!!

Elsan somnade i vagnen sent om sider på hemvägen och vi gick ändå en extra runda förbi Julias hus med. Sov vidare på uppfarten och när hon vaknade åkte vi och handlade. Gick prima förrutom att nappen förlorades någonstans på parkeringen...

Nu hoppas vi att magkniper går över under natten så det är en piggare tjej i morgon. Hoppas på att kunna städa klart i gästrummet ( vore bra då vi får nattgäster till helgen igen) och sen ska vi på ÖF på kungsmarken.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas magen blir bättre så det blir lugn o ro. Mysiga bilder! Kramisar

Bodil sa...

Vilken söt liten tjeja! Lycka till med magen.

Anonym sa...

Den klänningen köpte jag också till Matilda i dag på rean. Har spanat på den hela hösten men tyckt det varit onödigt eftersom hon haft så många klänningar. Men nu blev det en i storlek 80, till väldigt bra pris dessutom. ÄR det 80 Elsa har på sig?

Anonym sa...

Tack för lyckönskningarna och det fina, fina kortet! Vad snyggt du gjort det. Vi blev så glada. Stor kram från hela nya lilla familjen!

Anonym sa...

Vilken goding! ^^