tisdag 18 november 2008

I k holm dag 2

I dag har vi haft en lugn och skön hemma dag. Elsa har sovit så bra i natt, vaknade vid tre och då var vi uppe och åt sen vaknade hon inte förrän vid halv sju då hon och mamma gick upp. Jag fick sova lite till och vaknade till vid åtta igen Skönt!! tusen tack för det! Vi fick besök av min faster på förmiddagen och sen kom morbror till lunch och stannade ända till kvällen!




Elsa och Andreas hade en lek på köksbordet, de bankade i bordet och det kändes verkligen som att Elsa förstod leken!! Kul! Hon slog och han slog så slog hon igen och väntade på att han skulle göra detsamma.

Regnet har öst ner så vi har varit inne och lekt och myst hela dagen. Kollade på en film som Andreas hade med sig. Mamma och pappa har renoverat sitt kök och i dag kom luckorna som har varit inne på lackering. Roligt!
Vi har lånat en dyna till matstolen av en granne och hämtat en badbalja hos min kusin så vi kan ta ett bad med Elsan i morgon. Roligt att få träffa henne med. hade ås fint i sin hall, jättetuff bård längst golvet! Vill ha!!
Mamma och jag tog en promenad på kvällen men det var så kallt och halt så det var inte något roligt alls, spände mig när vi gick så jag kommer ha ont i låren i morgon.

Inga kommentarer: