lördag 10 januari 2009

Lördag hos oss

I dag har vi varit och ränt på stan och ute på slottsbacken. Elsan sov lite då och då inget längre så vid fem somnade hon och sov gott i två timmar, sen har hon förärat oss sällskap i tv soffan hela kvällen lång!
Har städat och donat lite hemma. Vi kollade lite på tapeter på stan, tapeten som jag vill ha i Elsas rum hittade jag efter mkt om och men, tyvärr såg den inte alls lika rolig ut live som på bilden jag sett innan. Får fundera lite till. Visade jens tapeten jag hittat på Åhlens och han gillade den med så ev blir det den till två väggar i gästrummet.
Jag vill komma till dig!!
Vad har du på benet? Elsa satt i soffan innanför mina ben och plötsligt känner jag ett litet krafsande på benet.. Elsa har hittat min tatuering och försöker ta bort den.. sötis!
Pappan håller i Elsas favoritleksak just nu.. pumpen till mammans gymboll. Hon vill gäran trixa med den och ha den över huvudet och ner på ryggen. Mkt ska den vägen just nu, leksakerna ska liksom glida ner från axel nerför ryggen. Lite jobbigt då hon inte får tag i dem sen...
I morgon får vi finbesök. Familjen H kommer på våfflor! Det ser vi verkligen fram emot!

Inga kommentarer: