måndag 12 januari 2009

Prinsen av Allatorp


Elsa och kompisarna!

Idag har vi haft en heldag hemma hos J och T. Det är ju T som är prinsen av Allatorp! Vi träffades redan vid tio. C var där med, snart kommer bebisen och jag tror att det är en tjej men många andra gissar på en pojke.. vi pratade och fikade och hade jättemysigt, vid ett skulle vi bryta upp men efterosm vi inte skulle göra något speciellt så stannade Elsa och jag kvar och gick en promenad med j och T. efter promenaden var det matdagsf ör Elsan igen så vi stannade en stund till, blev lunch till mig med och sen kaffe igen.. rätt var det var så var klockan halv fem. En toppenmysig dag! vi har längtat efter att få träffa kompisarna igen nu efter julledig och så. I morgon blir det vaccinering för Elsa, minns inte tiden bara så det måste vi ringa om i morgon bitti. På kvällen kommer det hit tjejer på Mary Kay party och på onsdag är det äntligen baby cafe igen!! Torsdag tänkte jag ev prova tummetott i stan på bibblan och sen åker vi hem till k holm på eftermiddagen!

5 kommentarer:

snöstjärna sa...

Du har en underbar mammablogg. Hämta ett "pris" i min blogg. Tack för att du skriver som du gör så jag får ta del av er vardag! KRAM

Anonym sa...

Ja det ska bli såå kul med babycafét på onsdag. Kul o se hur stora alla har blivit :).

Den låga? Menar du nyheten med fyra fack?Som en kub.?
Eller menar du den med fyra fack på längden? Haha jag är trött o förvirrad ikväll ;).

Kram på er och godnatt

Anna sa...

Då ses vi kanske på torsdag för vi brukar gå på Tummetott.

Anna sa...

Du har fått en kram i min blogg!

Anonym sa...

Elsa är söt som vanligt, men visst är tjejen i rosa (tar för givet att det är en tjej iaf) väldigt lik min Ella? Jag reagerade på det... ;-) Kram