tisdag 20 januari 2009

På besök på Verkö




Idag åkte Elsa och jag till våra kompisar A och J för ett par timmar lek och bus. Tjejerna var lite avvaktande till en början men de lekte och donade tillsammans ( bredvid iallafall) en bra stund sen.
Elsa som somnade i bilen hem fortsatte sova i vagnen ute en timme och jag fixade vidare med hyllorna som vi flyttade om i går. Lite mellis och sen kom pappan hem. Jag gjorde mig klar för vattengympa och hemma från den blev det pastasallad som alltid på tisdagar och så tog Elsa och jag ett bad i badkaret. Hon är hal om en ål och vild som en liten busa. Gäller att vara med hela tiden. Nu ska vi kolla på Bygglov, det skulle vara från jämjö i kväll och det var där hantverkarna som gjorde vårt badrum hade varit innan de kom till oss. Se om vi känner igen dem.

Inga kommentarer: